20.7.08

Identiteedivarguse-juhtum lahendatud

Hiljuti küsisime, kas skämm või spämm. Ei olnud skämm, SMS-laenu spämm osaliselt nagu oli, aga kui täna saabus järgmine kiri, siis oli asi selge. Hansa Liising kirjutas nii:

Austatud Kaido N***

Täname esitatud taotluse eest.

Kahjuks on hetkel vastus Teie esitatud taotlusele negatiivne, kuna Teil on arvelduskonto blokeeritud. Peale võlgnevuste likvideerimist on võimalik esitada uus taotlus.

Lugupidamisega,

Ülle V***

Seega - kodanik Kaido N***, kes on juba võtnud SMS-laenu ja omab muidki võlakohustusi, soovis nüüd vististi ka parema ja uhkema autoga sõitma hakata, aga võta näpust. Kodanik on aga igale poole andnud oma e-posti aadressi valesti ja kõik kirjad laenu- ja muude pakkumiste-äraütlemistega tulevad nüüd mulle. Googeldamine ei andnud ka kodaniku kohta ühtki vihjet, et teda oma e-posti aadressi üle vaatama kutsuda, seega tundub üsna internetikauge, kuid ohtralt laenukoormuse all ägav isik olevat.

Laenu- ja liisinguasutused ei ole veel vastanud kirjadele, mis teatavad valest e-posti aadressist, aga ehk teevad omad järeldused.

Kommentaare ei ole: